עדכון קצר בנוגע לפעילות

ובכן… בטח נדרשים מאיתנו המון הסברים על קצב הפעילות האיטי (בלשון המעטה)

אך כדי למנוע שאלות, ציפיות ותקוות שווא, אכתוב פוסט קצר שיסביר מה קורה

נכון להיום המחשב שלי די קורס מכל דבר שדורש יותר כוח מפאקמן וזה יוצר לי בעיה טכנית להמשיך. בנוסף לזה אני קצת עמוס בחיי האישיים וזה עוד יותר יוצר נטל על ההמשך.
טוב, בטח ציפיתם ליותר מזה ואולי זה נראה כמו סתם תירוץ אבל זה הנתון שמעכב את הכל.

שוב הזכר קצר, הפרקים של watamote תורגמו עד סופם ונשאר רק לערוך וכו'.

שוב סליחה על העיכוב ואני מקווה שאוכל לפצות אתכם מתישהו ואיכשהו

אגב!! אמנם זמן משוער לחזרה אין אך אסור לכם לחשוב שפרשנו.

אז לכל מי שעדיין נכנס לאתר (גם אם זה רק את/ה) תודה על הסבלנות!

12 מחשבות על “עדכון קצר בנוגע לפעילות

  1. תודה רבה! באמת אני מחכה המון זמן ולא מתייאש, אבל בכל זאת…. הפוסט של דף הבית תמיד עם אותו כותרת כבר הרבה זמן ולא משתנה – לצערנו 😦 מקווה מאוד שתתפנה בכדי לסיים עם הפרוייקט הזה כבר…. תודה רבה, מעריך מאוד!

    אהבתי

  2. כנל, לא אפסיק להיכנס לכאן עד שתפרשו, כל שבוע אני נכנסת לכל פאנסאב שיש לי בתיקיית מועדפים לראות אם העלו פרקים חדשים של האנימות שאני צופה בהן 🙂 מצפה לפרקים של watamote בקור רוח!!!!!

    אהבתי

להשאיר תגובה

